Bestellen

Een bestelling plaatsen

Je kunt een bestelling plaatsen door artikelen te selecteren die je wilt bestellen, en deze toe te voegen aan het winkelmandje. Rechtsbovenin het scherm bevind zich een uitklapbaar overzicht van de artikelen in de winkelwagen. Controleer de inhoud van de winkelwagen en druk vervolgens op de knop 'Afrekenen'. Selecteer een bezorgadres en een wijze van betaling, en kies tenslotte voor 'Bevestig bestelling'. Kort hierna ontvang je een e-mail op het door jou opgegeven e-mailadres met een bevestiging van je bestelling.

Je kunt de inhoud van je winkelwagentje bewaren voor een later moment. Het enige wat je daarvoor nodig hebt, is een account bij onze website. Als je op een later tijdstip weer inlogt op je account zal de inhoud van je winkelwagentje hersteld worden. Hetzelfde geldt voor je verlanglijstje.

Zie deze pagina voor een overzicht van de betaalmogelijkheden.

Een bestelling wijzigen

Als je na het plaatsen van je bestelling het bezorgadres nog wilt wijzigen, wijzig dan je adres in je account pagina, of neem even contact met ons op. Zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen is de bestelling verzendklaar gemaakt, of al verzonden. Hierna is het niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen.

Een bestelling annuleren

Als je bestelling nog niet is verzonden, kun je deze zelf online annuleren op de bestelstatus pagina. Ook kan je direct contact met ons opnemen om te annuleren.

Bezorgen in het buitenland

Op dit moment is het alleen mogelijk om bij je bestelling een bezorgadres in Nederland te kiezen. Als je je bestelling in een ander land wilt laten bezorgen, neem dan even contact met ons op om dit af te spreken. We kunnen je dan ook vertellen wat de verzendkosten zullen zijn.

Levering

Bezorgopties

Wij versturen je bestelling met PostNL. Indien mogelijk verpakken wij de bestelde artikelen dusdanig dat ze door de brievenbus passen. Als brievenbuspost niet mogelijk is dan maken we gebruik van een pakket.

Als je niet thuis bent als de postbode langskomt of als je bestelling anderszins niet kan worden bezorgd, laat hij of zij een briefje achter. Meestal kun je de bestelling dan ophalen bij het postkantoor. Je kunt ook regelen dat je bestelling opnieuw wordt bezorgd.

Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland zijn:

Voor brievenbuspost:  € 3,50
Voor pakketpost: € 6,50

Verzendstatus

Kort nadat je de bestelling geplaatst hebt, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging. Als je bestelling niet binnen vijf dagen na verzending is bezorgd, neem dan contact met ons op.

Als je een account hebt aangemaakt dan kan je de status van je bestelling volgen op de bestelhistorie pagina.

Beschadigde artikelen

Als bij ontvangst blijkt dat een besteld artikel beschadigd is, neem dan direct contact met ons op. Wij zullen in samenwerking met de vervoerder proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.